فروشگاه آنلاین

فروش آنلاین، ارزانترین فروشگاه آنلاین

۲۶ مطلب در بهمن ۱۳۹۷ ثبت شده است

شغل های اینترنتی در شهر تهران

شغل های اینترنتی در شهر تهران می تواند به کسب درآمد بیشتر در شهر تهران کمک زیادی کند و کاربران اینترنت حتی در منزل کسب درآمد کنند.

شغل های اینترنتی در شهر تهران می تواند به کسب درآمد بیشتر در شهر تهران کمک زیادی کند و کاربران اینترنت حتی در منزل کسب درآمد کنند.


تهران به عنوان پایتخت ایران همانطور که مرکز کشور است برای کسب و کار ها نیز مرکز می یاشد چرا که بسیار از شغل ها در تهران جوابگو هستند، کسب و کار در تهران بسیار پررونق تر از شهرهای دیگر است.

همانطور که می دانید به علت بازار داغ کسب و کار در تهران، و اینترنتی شدن بیشتر کارها و فعالیت ها به علت پیشرفت امکانات در تهران ، صاحبان مشاغل به دنبال اینترنتی کردن خدمات خود با طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن هستند تا بتوانند خدمات خود را به صورت اینترنتی نیز ارائه دهند و مشتری هایی که در اینترنت هستند و به صورت بالقوه هستند را نیز جذب کنند و در سراسر کشور مشتری های خود را داشته باشند.پس شغل های اینترنتی در شهر تهران بسیار زیاد هستند که ما به تعدادی از این شغل های اینترنتی در شهر تهران اشاره می کنیم.


 

معرفی 5 تا از شغل های اینترنتی در شهر تهران

طراحی سایت در شهر تهران

همانطور که اشاره شد به علت پیشرفت امکانات و تکنولوژی امروزه بیشتر افراد برای رفع نیازهاشون اولین کاری که می کنند این است که در اینترنت دنبال سایت ارائه دهنده نیاز خود باشند تا بتوانند شرکت های مدنظر را مقایسه کنند و حتی بتوانند بهترین خدمات را بیابند و انتخاب کنند. پس طراحی سایت در شهر تهران برای صاحبان مشاغل جزو ملزومات است چرا که اگر این اقدام را انجام ندهند، مشتری هایی که در فضای اینترنت هستند را از دست می دهند.

 

2. طراحی اپلیکیشن در شهر تهران


خب به صورت قطع همه شاهد استفاده بیشتر مداوم و گسترده مردم از موبایل هستیم، که هر فردی با هر رده سنی یک گوشی موبایل دارد که متصل به اینترنت است و چون گوشی های موبایل همیشه همراه افراد هستند، با هر نیازی در گوشی های خود دنبال کسب اطلاعات هستند پس طراحی اپلیکیشن در شهر تهران بسیار حائز اهمیت است.

 

3. تولید محتوا

خب در شهر تهران به علت شلوغی و ترافیک با داشتن تخصص و اطلاعات کمی به وسیله اینترنت می توان کسب درآمد کرد که نیاز به حضور در محیط های کاری نیست، و شما می توانید برای سایت های مختلف مقاله نویسی کنید برای سایت های مختلف تولید محتوا کنید.

 

4. برگزاری کلاس های آموزشی به صورت اینترنتی

خیلی تخصص ها در تهران هست که متخصصان نمیتوانند به صورت حضوری به شهرها سفر کنند و این کلاس ها رو برگزار کنند و همچنین حضور افراد در این کلاس ها با توجا به شلوغی و ترافیک شهر تهران راحت نیست پس این متخصصان می توانند با برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین افراد زیادی را جذب کنند و کسب درآمد کنند.

 

5. شرکت در بورس

امروزه با پیشرفت تکنولوژی سال هاست که امکان فعالیت و حضور در بازار بورس مهیا شده است و افرادی که تخصص و مهارت در فعالیت بورس را دارند می توانند به صورت اینترنتی نیز در این بازار فعالیت کنند و کسب درآمد کنند.

پیشنهاد میکنیم در پیرو این بحث برای اطلاعات بیشتر مقالات مرتبط زیر را نیز مطالعه نمایید.

فروشگاه ساز موبایل برای طراحی سایت فروش اینترنتی

طراحی سایت حرفه ای در تهران

طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران

طراحی سایت مناقصه و مزایده در تهران

طراحی سایت فروشگاه آنلاین در تهران

طراحی سایت فروشگاهی در تهران



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان حمیدی

بردکرامب (Breadcrumb) چیست و چه تاثیری بر روی سئو دارد؟

بردکرامب (Breadcrumb) یا نشانگر صفحات چیست؟

حتما برای شما پیش آمده است که آنقدر درگیری ذهنی داشته باشید که یادتان برود در کدام خیابان هستید یا اصلا برای چه کاری وارد مغازه شده‌اید. این روزها دیگر نیازی نیست خیلی به خودتان فشار بیاورید تا یادتان بیاید هدفتان از آمدن به خیابان چه بوده است؟ بدون آنکه از رهگذرها سوال بپرسید، موبایلتان را بیرون می‌آورید و گوگل مپ را باز می‌کنید و موقعیت مکانی خود را می‌یابید. حتی می‌توانید مسیر خانه را روی گوگل مشخص کنید تا نزدیک‌ترین راه برای بازگشت به مبدا را به شما نشان دهد. مشابه این اتفاق، برای بسیاری از کاربران نیز پیش می‌آید که برای یافتن محتوای موردنظر خود، صفحه جستجوی گوگل را باز کنند، کلمه‌ای را تایپ کنند، وارد چند لینک از نتایج جستجو شوند و یک دفعه فراموش کنند در حال خواندن چه مطلبی هستند، در چه سایتی هستند، اصلا این مطلب را به درستی پیدا کرده اند یا نه؟ بردکرامب (Breadcrumb) یا نشانگر صفحات، در واقع مانند گوگل مپ برای کاربران اینترنت است و به آن‌ها نشان می‌دهد چه مسیری را طی کرده‌اند تا به اینجا رسیده‌اند. 


بیشتر بخوانید : بهترین ابزارها برای یافتن کلمات کلیدی سایت

انواع بردکرامب ها

 

معنی کلمه Breadcrumb چیست؟

برای توضیح معنی کلمه بردکرامب بهتر است به دنیای داستان‌های کودکی خود سری بزنید. داستان هانسل و گرتل را حتما به یاد دارید. خواهر و برادری که برای پیداکردن مسیر، خرده‌های نان را به عنوان نشانه بازگشت به خانه، در مسیر حرکت خود می‌ریختند. برد کرامب به معنی خرده‌های نان است که به کاربر اجازه می‌دهد به جایی که مسیر خود را از آن آغاز کرده‌اند، برگردند. 


انواع بردکرامب ها کدامند؟

بردکرامب یا نشانگر صفحات یا مسیر راهنما، بخشی از طراحی رابط کاربری UI (User Interface) است که مسیر حرکت کاربر در صفحات سایت را، تسهیل می کند. بردکرامب‌ها در سیستم عامل‌ها، برنامه‌های نرم‌افزاری، وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها مورد استفاده قرار می گیرند و به کاربر این امکان را می‌دهند که با هر کلیک، به دایرکتوری موردنظر هدایت شوید. 

نشانگر صفحات به سه دسته تقسیم می‌شود:


1.   نشانگر صفحات موقعیت (Location) :

رایج‌ترین نوع بردکرامب‌ها هستند که سلسله مراتب و ساختار صفحات را نشان می‌دهند.


2.  نشانگر صفحات ویژگی :

 ‪(Attribute): حتما برای شما پیش آمده است که وارد سایت‌هایی مثل دیجی استایل شوید و دنبال پیراهن بگردید. زمانی که وارد طبقه بندی محصول می‌شوید، ممکن است نیاز داشته باشید که رنگ و سایز لباستان را نیز انتخاب کنید. در اینجا بردکرامب‌های رنگ و اندازه، مبتنی بر صفت هستند.


3.  نشانگر صفحات هیستوری یا مسیر(Path) :

این نوع مسیری را که کاربر طی می‌کند، به او نشان می‌دهد؛ یعنی کاربر متوجه می‌شود که در سایت از چه مسیرهایی حرکت کرده است. شاید مسیر راهنمای صفحات از نظر برخی خیلی ضروری به نظر نرسد، چون دکمه بازگشت مرورگر، این کار را برای کاربر انجام می‌دهد اما در هر حال، مفید مسیر راهنمای صفحات، از امتیازات وب‌سایت محسوب می‌شود.


چه زمانی استفاده از بردکرامب ضروری است؟

 در سایت‌هایی که ساختار پیچیده‌ای دارند و دسته‌بندی‌های متعدد برای موضوعات و بخش‌های مختلف دارند، استفاده از مسیر راهنمای صفحات مفید خواهد بود. هر سایت یا هر وبلاگی می‌تواند از نشانگر صفحات استفاده کند، مگر آنکه دسته‌بندی منظمی نداشته باشد یا سلسله مراتب سایت، به درستی تعیین نشده باشد. لازم به ذکر است که بردکرامب یک قابلیت اضافه برای سایت شماست و به هیچ عنوان نمی‌توانید آن را جایگزین منوی اصلی سایت کنید.

 

تاثیر بردکرامب بر سئو سایت

 

تاثیر بردکرامب بر سئو سایت چیست؟


1.   حتما می‌دانید که بات‌های جستجوگر گوگل، برای ایندکس کردن صفحات، وارد سایت می‌شوند و در صورتی که نقشه سایت مشکلی نداشته باشد، مسیر خود را پیدا می‌کنند و به مطالب به بهترین شکل دسترسی پیدا می‌کنند. نشانگر صفحات به شما کمک می‌کند تا ساختار سایت خود را به شکل کارآمد تهیه کنید، بدین ترتیب بات‌های جستجوگر گوگل راحت‌تر می‌توانند ساختار سایت شما و لینک‌های صفحات را بررسی کنند. Breadcrumb تجربه کاربری دلپذیری برای کاربران سایت شما فراهم می‌کند، بنابراین بر سئو سایت شما تاثیر مثبت می‌گذارد.

2.   از طرف دیگر، در صورتی که از مسیر راهنمای صفحات استفاده می‌کنید، هنگامی که در صفحه نتایج جستجو گوگل ظاهر می‌شوید، جایگاه مطلب در ساختار سایت به کاربر نشان داده می‌شود. در صورتی که توجه کاربر به مطلب شما جلب شود، وارد سایت می‌شود و بدین ترتیب CTR سایت شما افزایش پیدا می‌کند.

بردکرامب‌ها مورد علاقه الگوریتم پاندا و پنگوئن هستند و باعث افزایش نرخ کلیک (CTR) بر روی لینک‌های شما می‌شوند. 


3.   کاهش (Bounce Rate) نرخ پرش

وقتی سایت شما ناوبری نشانگر صفحات داشته باشد، کاربر می‌تواند موضوعات متنوع و مرتبط با موضوع مورد علاقه خود را ببیند و به سایر صفحات برود. بنابراین نرخ پرش کاربران کم می‌شود و تاثیر مثبتی بر سئو سایت شما خواهد گذاشت.


4.   بهبود تجربه کاربری

مشابه مثالی که در ابتدای متن مطرح کردیم، برای کاربرانی که در اینترنت زیاد جستجو می‌کنند، پیش می‌آید؛ بنابراین اتفاق رایجی است که کاربران فراموش کنند از کجا به کجا رسیده‌اند. بردکرامب ها به کاربر کمک می‌کنند موقعیت خودش را به یاد بیاورد و رضایتش فراهم شود.


5.   مفیدبودن برای نسخه موبایلی

مسیر راهنمای صفحات با فونت کوچک و به صورت افقی در سایت قرار می‌گیرند. بنابراین سایت‌هایی که نشانگر صفحات دارند، برای کاربرانی که با موبایل وارد سایت می‌شوند، مفیدند.

6.   باعث می‌شود تعداد کلیک‌های بیهوده کاربران برای رسیدن به مطلب موردنظر، کم شود.


چگونه بردکرامب را به سایت اضافه کنیم؟

معمولا سایت های وردپرسی، گزینه‌ای برای فعال کردن این قابلیت را دارند و می‌توانید از افزونه یواست استفاده کنید. کد مخصوص بردکرامب می تواند در فایل های Single.Php یا Page.Php سایت و در بالای عنوان صفحه جای بگیرد. بعضی از قالب های وردپرس آن را در انتهای فایل Header.Php قرار می دهند. مراقب باشید که کد را در فایل Functions.Php قرار ندهید، چون موجب بهم ریختگی می‌شود.

بعد از اضافه کردن این کد، به بخش افزودن پلاگین Yoast SEO بروید و پشتیبانی از بردکرامب را فعال کنید. همچنین برای جذاب‌تر کردن ظاهر آن‌ها نیز کدهای مخصوصی وجود دارد که می توانید با استفاده در سایت، ظاهر سایتتان را زیباتر کنید.

بردکرامب چیست

 

نکات لازم برای استفاده از Breadcrumb


1.   آیتم یا نوشته تکراری در بردکرامب‌ها نباشد، چون باعث سردرگمی کاربر می‌شود.

2.   از علامت‌های آشنا برای درست کردن نشانگر صفحات استفاده کنید تا کاربران دچار سردرگمی نشوند.

3.   در تهیه نشانگر صفحات از کلمه کلیدی مرتبط با مطلب استفاده کنید تا به سئو سایت خود نیز کمک کرده باشید.

4.   برد کرامب نباید خیلی بزرگ باشد، چون یک ابزار ثانویه برای نوار اصلی ناوبری وبسایت شماست. اگر ناوبری breadcrumb حجم زیادی از صفحه را اشغال کند، از نظر ظاهری زیبا نیست. در ثانی، کاربران نباید اینطور تصور کنند که نوار نشانگر صفحات، ناوبری اصلی سایت است.

5.   برای طراحی مسیر راهنمای صفحات، از سطح کلان به سطح خرد بروید. در زبان فارسی مسیر نوشتن نشانگر صفحات، از راست به چپ است، بنابراین نزدیک‌ترین لینک به سمت راست = باید لینک صفحه اصلی باشد و نزدیک‌ترین لینک به سمت چپ، لینک صفحه فعلی که کاربر در آن حضور دارد. در سایت‌های انگلیسی زبان، شروع زنجیره بردکرامب ها از سمت چپ به سمت راست است و نزدیک‌ترین لینک به سمت راست صفحه، صفحه فعلی را نشان می‌دهد.

6.   از نشانگر صفحات متناسب با سایت خود استفاده کنید. مثلا سایت های فروشگاهی بهتر است از بردکرامب‌هایattribute استفاده کنند. مثل سایت آمازون که از این نوع ناوبری برای صفحات خود استفاده می‌کند.

7.   با توجه به مخاطب، نشانگر صفحات خود را اصلاح کنید. شرکت اپل از مسیر راهنمای صفحات در پایین صفحه استفاده می‌کند، به این خاطر که مخاطبانش اغلب افراد متخصص هستند و ترجیح می‌دهند نوار مسیریابی در پایین صفحه برایشان نمایش داده شود.

8.   به دسته‌بندی راحت‌تر و واضح‌تر مطالب سایت شما کمک می‌کند، بدین‌ترتیب شما عناوین تکراری نخواهید داشت.


9.   از نشانگر صفحات به جای هدینگ استفاده نکنید و حتما برای صفحات خود عنوان مشخصی بگذارید.

10. صفحه‌ای را که کاربر در آن قرار دارد، در قسمت بردکرامب، مشخص کنید. می‌توانید از تایپ بولد حروف یا رنگی کردن حروف استفاده کنید. یک راه برای برجسته کردن آن پیدا کنید.

11. صفحه‌ای که کاربر در آن حضور دارد، بهتر است به صورت لینک نباشد، چون با کلیک کردن روی آن، به صفحه جدیدی منتقل نمی‌شود.



آیا برای سایت خود به بردکرامب نیاز داریم؟


1.   پیش از آنکه نشانگر صفحات را به سایت خود اضافه کنید، بهتر است یک نقشه سایت تهیه کنید و ببینید آیا ساختار سلسله‌ مراتبی در سایت شما وجود دارد یا نه. سپس تجزیه و تحلیل کنید که اضافه کردن ناوبری بردکرامب، حرکت کاربر را در سایت شما آسان‌تر می‌کند و به بهبود تجربه کاربری منجر خواهد شد یا نه. 

2.   زمانی که محتوای سایت یا وبلاگ شما بسیار زیاد است و همه ذیل یک عنوان و در یک ساختار خطی و سلسله ‌مراتبی قرار می‌گیرند، بهتر است عناوین را دسته‌بندی کنید. سعی کنید منطق خاصی برای دسته‌بندی کردن عناوین داشته باشید. 

3.   اگر سایت شما تک-سطحی (Single-level) است، نیاز به استفاده از بردکرامب ندارید؛ چون اساسا سلسله‌ مراتب و طبقه‌بندی برای سایت شما توجیه ندارد.


منبع: وب 24

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان حمیدی

طراحی سایت مناقصه و مزایده در تهران

طراحی سایت مناقصه و مزایده در تهران توسط شرکت طراحی سایت نوپرداز به صورت کاملا واکنش گرا و ریسپانسیو


امروزه طراحی سایت مناقصه و مزایده در تهران به علت پیشترفت تکنولوژی و اینترنتی شدن بیشتر کسب و کارها در تهران، طراحی یک سایت مناقصه و مزایده در تهران نیز جزو ملزومات می شود. چرا که امروزه به علت دسترسی آسان به اینترنت بیشتر مشتریان برای رفع نیاز خود در سایت ها به دنبال آن چه که میخواهند می گردند و به علت پیشرفت کسب و کارها و این که هر شرکتی با طراحی سایت مربوط به خدمات خود توانسته خود را در اینترنت معرفی کند و به مشتریان اینترنتی می گوید که من را هم ببین و مورد براورد قرار بده، در اینجاست که حرفه ای بودن سایت شما مهم است و شما با طراحی حرفه ای سایت خود، خود و تجارت خود را جزو بهترین ها قرار بدهید. شرکت نوپرداز باطراحی حرفه ای سایت شرکتی می تواند شما را در این مسیر کمک کند.

سایت های مناقصه و مزایده همانند سایت های فروشگاه اینترنتی توانایی اینکه همزمان به تعداد زیادی مشتری و کاربر خدمات رسانی کنند و اگر شرکت شما می خواست فقط به صورت حضوری خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد می بایست حداقل نیروهای بیشتری را برای پاسخگو بودن به مشتریان استخدام کنید و این کوچکترین مثالی هست که برای صرفه جویی در هزینه های شما می شود گفت.

به فرض مثال هزینه های برگزاری یک مناقصه به صورت سنتی را برآورد کنید، مکان، زمان، پذیرایی، محدودیت تعداد نفرات و .... پس طراحی سایت مناقصه و مزایده برای برگزاری مناقصه شما می تواند یک کمک بزرگ باشد.


 

سایت مناقصه و مزایده چیست؟


سایت مناقصه و مزایده دارای امکانات متنوع برای کاربران است که به کاربران و مشتریان اجازه و امکان ثبت آگهی منقصه و مزایده خود را می دهد که با یان کار اطلاعات را ثبت و برای مشتریان مربوطه به نمایش می گذارد.

سایت مناقصه و مزایده به مشتریان اجازه می دهد جهت شرکت در مناقصه و مزایده عضو شوند و ثبت نام کنند و مدارک خود را به صورت آنلاین ارسال کنند و توسط کارشناسان مناقصه و مزایده مورد بررسی قرار گیرند.

توسط طراحی سایت مناقصه و مزایده در تهران و دیگر شهر ها، آگهی مناقصه و مزایده شما فقط در تهران پخش نمیشود و از نظر جغرافیایی محدودیتی برای تبلیغ آگهی مناقصه و مزایده ندارید و می توانید در هرنقطه از کشور مشتری خود را جذب کنید.

 

امکانات طراحی سایت مناقصه و مزایده


طراحی سایت مناقصه و مزایده همانند دیگر سایت ها نیاز به امکاناتی دارد که به محدودی از آن ها در این مقاله اشاره میکنیم.

  • امکان جستجوی پیشرفته
  • خبر رسانی به صورت آنلاین
  • ارتباط با شرکت ها به صورت آنلاین
  • ثبت نام در خبرنامه
  • عضویت در سایت و ثبت نام کاربران در سایت
  • ثبت آگهی مناقصه و مزایده در تهران و دیگر شهرها
  • انتشار آگهی مناقصه و مزایده در تهران و دیگر شهرها
  • ثبت درخواست برای مناقصه و مزایده
  • امکان درج مدارک مربوطه در سایت
  • امکان بررسی مدارک توسط کارشناسان در تهران و سایر شهرها
  • امکان گزارش گیری از اعضا
  • امکان اطلاع رسانی آگهی های مناقصه و مزایده در تهران و شهرهای دیگر
  • امکان فهرست بندی و جستجو
  • خبرنامه
  • امکان آرشیو
  • طراحی سایت واکنش گرا و ریسپانسیو برای سایت های مناقصه و مزایده در تهران

امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید.


منبع : نوپرداز


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان حمیدی

آموزش کامل ساخت فروشگاه اینترنتی

در این آموزش از شرکت طراحی سایت شرکتی نوپرداز قصد دارم به معرفی روش‌های مختلفی که برای ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای و معرفی انواع فروشگاه ساز آنلاین وجود داره بپردازم و در قالب یک آموزش خلاصه‌وار و به صورت صفر تا صدی، روش راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان رو به شما آموزش بدم. در این آموزش سعی کردم کلیه مراحلی که برای ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس یا هر سیستم دیگه رو توضیح بدم. پس اگر هنوز نمیدونید که یک فروشگاهی اینترنتی رو چطور راه‌اندازی کنید یا اینکه بین انتخاب سیستم‌های فروشگاه ساز گیر افتادید، تا انتهای این مقاله همراه باشید.


آموزش صفر تا صد ساخت فروشگاه اینترنتی

درست مثل ساختن یک فروشگاه فیزیکی(کسب و کار سنتی)، ساخت وب سایت فروشگاهی هم مراحل خاص خودش رو داره که باید به ترتیب اونارو اجرا کنید. در طی مراحل ساخت فروشگاه آنلاین باید به این موضوع اهمیت بدین، چرا که در نتیجه نهایی کار شما تأثیر بسیار زیادی میزاره. به همین دلیل برای درک بهتر موضوع و تفهیم ساده‌تر ساخت سایت فروشگاهی، سعی می‌کنم به صورت همزمان که آموزشش رو توضیح میدم به ایجاد ارتباط با یک فروشگاه سنتی هم بپردازم.

گام اول: انتخاب محل مناسب برای ساخت فروشگاه اینترنتی

وقتی قصد ساخت یک فروشگاه فیزیکی در نقطه‌ای از شهر داریم، قبل از هر کاری به دنبال محلی می‌گردیم که بیشترین تردد رو داشته باشه و نسبت به محصولی که میفروشیم، افراد مختلف به راحتی و در نزدیک‌ترین مکان در دسترس ما باشند. بنابراین سعی داریم که مکانی که انتخاب می‌کنیم ویژگی‌های زیر را دارا باشد.


  • جمعیت‌شناسی و آشنایی با فرهنگ خرید افراد محل
  • مسیر پیاده‌روی
  • دسترسی پذیری و دارای محل پارک مناسب
  • وجود شرایط رقابتی با سایر فروشگاه‌ها
  • مجاورت با فروشگاه‌های مرتبط و وابسته
  • و…


در مورد طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران هم باید همین روند را دنبال کنیم و بر اساس شرایط موجود بهترین انتخاب رو داشته باشیم. گام اول انتخاب ‌هاست و فضای میزبانی(Host) مناسب هست. انتخاب هاست مناسب از این جهت اهمیت داره که سرعت لود سایت، پشتیبانی از حجم اطلاعات بارگذاری شده، امنیت وب سایت، پاسخگویی و پشتیبانی، قابلیت ساپورت کردن از بازدید بالای سایت و سایر موارد مرتبط با فروشگاه آنلاین در این زمینه تامین بکنه.

معمولا شرکت‌هایی که در حوزه ارائه ‌هاست فعالیت دارند، به مشتریاشون توصیه می‌کنند که در ابتدای کار از فضای کمتری استفاده کنند تا هزینه کمتری براشون داشته باشه. اما به مرور زمان و با افزایش تعداد مراجعه کنندگان به فروشگاه اینترنتی و حجم اطلاعات، محصولات و داده‌های سایت، به فضای میزبانی بیشتری نیاز پیدا می‌کنیم که مجبور به پرداخت هزینه‌های بیشتری برای ارتقا هاست خواهیم بود.


گام دوم: انتخاب نام مناسب برای فروشگاه اینترنتی

در هر حوزه‌ای که قصد ساخت فروشگاه اینترنتی دارید، باید یک نام متناسب و جذاب انتخاب کنید که با زمینه فعالیت شما ارتباط داشته باشه و مشتری به راحتی بتونه باهاش ارتباط برقرار بکنه. در حقیقت اسم فروشگاه به عنوان کارت ویزیت کسب و کار ما محسوب میشه که نقش مهمی در معرفی و جذب مشتریان به فروشگاه خواهد داشت. نام کسب و کار شما نشان از برند و اعتماد مشتری به شما خواهد داشت.

این مرحله به عنوان انتخاب دامنه(Domain) با استفاده از یک شرکت ثبت کننده دامنه شناخته میشه، که نام فروشگاه شما را تحت عناوین مختلف ثبت کرده و از این لحظه به بعد فروشگاه اینترنتی با این عنوان شناخته خواهد شد.

دامنه فروشگاه اینترنتی باید به شکلی انتخاب بشه که پیدا کردنش در بین میلیون‌ها وب سایت راحت باشه و نمونه‌های مشابه کمتری با همین نام‌ها و کلمات تشکیل دهنده اون وجود داشته باشه. ثبت دامنه، هزینه‌ی کمی داره اما استراتژی مناسب و توجه به فاکتورهای خرید دامنه میتونه تأثیر بزرگی بر آینده کسب و کار اینترنتی شما داشته باشه. انتخاب دامنه و استراتژی‌های مربوط به کسب و کار اینترنتی مبحث بسیار پیچیده‌ای هست که پرداختن بهش نیازمند یک مبحث جداست.


گام سوم: طراحی و ساخت نمای داخلی فروشگاه

حالا که هاست و دامنه رو انتخاب کردیم، باید به سراغ ساخت سایت رفته و با طی مراحل ساخت سایت فروشگاهی، سایتمون رو راه‌اندازی کنیم. اما از اونجایی که انتخاب سیستم سایت ساز مناسب برای فروشگاه یک طرف دیگه قضیه رو در بر میگیره، ابتدا باید بهترین سیستم فروشگاه ساز مناسب خودمونو انتخاب کنیم.

در مورد فروشگاه اینترنتی و سایت‌های فروشگاهی، این مرحله به عنوان انتخاب یک cms یا سیستم مدیریت محتوا شناخته میشه. ولی در عین حال، احتمالا برای افراد تازه کار چندان ساده نیست. به طور مثال کسانی که دوست دارند یک فروشگاه فیزیکی شیک و مشتری پسند داشته باشند، معمولا از طراحان دکوراسیون برای فضای داخلی فروشگاه استفاده می‌کنند.

اما در مورد طراحی سایت فروشگاه اینترنتی این مرحله به صورت انتخاب سیستم فروشگاه ساز معرفی میشه که تقریبا بخش اصلی هزینه راه اندازی سایت متوجه این مسئله خواهد بود. در زمان انتخاب سیستم مدیریت محتوا یا فروشگاه ساز آنلاین باید توجه کنید که امکانات اصلی مثل موارد زیر رو در سیستم وجود داشته باشه.


  • امکان مقایسه محصول
  • نقد و بررسی محصولات
  • سیستم نظردهی کاربران
  • امکان ارسال مطلب و مقاله
  • درج و افزودن محصول به فروشگاه
  • دسته بندی و انتخاب برند محصولات
  • و…


از لحاظ گرافیکی، در ظاهر فروشگاه هم باید مثل ویترین و دکوراسیون فروشگاه فیزیکی که منجر به جذب مشتری و افزایش فروش میشه، از قالب مناسب و طراحی شیک استفاده کنید. برخی از سیستم‌های مدیریت محتوا برای ایجاد فروشگاه اینترنتی عبارتند از:

  • ووکامرس
  • جوملا
  • مجنتو
  • اپن کارت
  • پرستاشاپ


در این سیستم‌ها دست شما در انتخاب امکانات و توسعه سیستم کاملا باز هست و مدیریت کاملی روی آنها دارید. ولی در صورتی که قصد استفاده از سیستمی دارید که کار شما رو ساده‌تر بکنه(که البته بیشتر مناسب افراد مبتدی و کسانی که محصولات کمی دارند میشه) می‌تونید از سیستم‌های فروشگاه ساز اشتراکی استفاده کنید که نمونه‌های زیر از بهترین اونها هستند.


  • پرتال
  • شاپفا
  • سبد خرید
  • وبزی
  • سازیتو
  • کاموا
  • سی فایو


این نوع فروشگاه سازها نیازی به فضای هاست ندارند. کافیه با مراجعه به سایت هر سیستم، ثبت نام کرده و بر اساس امکاناتی که به شما ارائه میدن یکی از پلان‌های رایگان یا پولی را برای ساخت فروشگاه انتخاب کنید. همچنین میتونید با استفاده از قابلیت اتصال دامنه به فروشگاه که این سیستم‌ها دارند، از دامنه اختصاصی خودتون برای فروشگاه اینترنتی استفاده کنید.


نقش فروشگاه سازها در ساخت فروشگاه اینترنتی

ظهور فروشگاه‌های اینترنتی باعث شده که در مبحث طراحی سایت واژه جدید یا بهتره بگیم دسته بندی جدیدی تحت عنوان طراحی فروشگاه اینترنتی یا طراحی سایت فروشگاهی وارد بشه که تمرکزش روی ایجاد بستر مناسب برای ساخت فروشگاه اینترنتی هست. کسانی که در گذشته با وبلاگ نویسی سر و کار داشتند و مدت زیادی در حال وبلاگ نویسی بودن، این موضوع را بیشتر درک خواهند کرد و نقش فروشگاه سازها را در طراحی سایت راحت‌تر قبول دارند. چرا که مرحله به مرحله رشد و ظهور فروشگاه‌های آنلاین رو به چشم دیدن.


طبق توضیحات بالا برای انتخاب سیستم مناسب برای سایت فروشگاهی حتما متوجه شدین که به صورت کلی دو انتخاب برای ساخت فروشگاه اینترنتی خواهید داشت که عبارتند از:


  1. فروشگاه ساز رایگان: این نوع فروشگاه سازها به صورت رایگان عرضه میشن که باید در دسته بندی CMS قرارشون بدیم. نام این فروشگاه سازها از واژه انگلیسی Open Source گرفته شده که مشخصات کلی این فروشگاه سازها را تعریف می‌کنند.


  1. فروشگاه ساز اشتراکی: این نوع از فروشگاه سازها هم به دو صورت رایگان و پولی عرضه میشن که عنوان این فروشگاه سازها نیز از واژه انگلیسی Software as a Service گرفته شده که یک گروه پشتیبان در کنترل و راه اندازی فروشگاه اینترنتی نقش داره.


1. فروشگاه سازهای رایگان

فروشگاه سازهای رایگان به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا آماده(CMS) شناخته میشن که امکان ساخت فروشگاه بدون نیاز به اطلاعات و مهارت برنامه نویسی رو به شما خواهند داد. در این سیستم‌ها شخصی کمک کننده شما نخواهد بود و صفر تا صد ساخت فروشگاه اینترنتی در دستان شماست. برای استفاده از این سیستم‌ها نیاز به هاست و دامنه اختصاصی خودتون دارید که شامل نصب cms(سیستم مدیریت محتوا)، نصب پلاگین‌های مورد نیاز، فارسی سازی، نصب قالب و… خواهد بود. همه این مراحل رو باید خودتون به تنهایی طی کنید یا اینکه با صرف هزینه از کسانی که در این زمینه آشنایی دارند بخواین که فروشگاه شما را راه‌اندازی کنند. البته آموزش‌های رایگان بسیار زیادی برای این سیستم‌ها در سطح اینترنت هم وجود داره که به صورت خودآموز می‌تونید با نحوه کار کردن این سیستم‌ها آشنا بشید.


مزایای سیستم های مدیریت محتوا برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

  • کاملا رایگان و متن باز
  • سئو و بهینه سازی عالی
  • قابلیت توسعه و افزایش امکانات
  • وجود جامعه بزرگی از توسعه دهنده‌ها
  • دسترسی به افزونه‌های متنوع برای افزودن امکانات
  • دسترسی به قالب‌های متنوع برای تغییر ظاهر فروشگاه
  • وجود مستندات و راهنمای نوشتاری به زبان فارسی و انگلیسی


معایب سیستم‌های مدیریت محتوا برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

از اونجایی که هسته‌ی این سیستم‌ها به صورت رایگان در اختیار شما می‌گیره، برای ایجاد قالب، پلاگین و پشتیبانی نیاز به افراد متخصص دارید که در این بین نیازمند صرف هزینه خواهید بود. البته این هزینه‌ها به شکلی نیست که برای کوچکترین چیزی هزینه کنید. چرا که مزیت اصلی سیستم‌های اپن سورس که دسترسی به جامعه بزرگی از توسعه دهنده‌ها و مستندات هست، به پلاگین‌ها و قالب‌های رایگان بسیار زیادی در وبسایت رسمی این سیستم‌ها نیز دسترسی دارید. اما از اونجایی که نیاز به فارسی سازی یا برخی تغییرات پیدا خواهید کرد، شاید در موارد بسیار کمی نیاز به پرداخت هزینه برای شخصی سازی یا خرید محصولاتی که امکانات بیشتری در اختیار شما خواهند گذاشت پیدا کنید.

  • برای دریافت پشتیبانی قوی ماهیانه باید مبلغی بین 128 الی 428 هزار تومان بپردازید. پس قبل از اینکه وارد این حیطه بشید با آموزش‌ها و مقالات رایگانی که برای این سیستم‌های فروشگاهی وجود داره یک آشنایی مناسب پیدا کنید و سعی کنید تا جای ممکن یادگیری خودتونو افزایش داده و به‌روز باشید.
  • این سیستم ها قالب‌های متنوع و زیادی رو ارائه میدن ولی قالب های رایگانی که برای این سیستم‌ها وجود داره از زبان‌های انگلیسی ترجمه شده. بنابراین برای استفاده ازشون نیاز به ترجمه و راست چین کردن دارید.
  • به دلیل متن باز و پرکاربرد بودن، بیشتر مورد حمله و هک قرار دارند و باید در افزایش امنیت نهایت تلاش خودتونو بکنید. البته از این نظر نباید زیاد نگران باشید، چرا که در مقایسه با سیستم اختصاصی جامعه بزرگی از برنامه نویسان برای این سیستم‌ها وجود دارند که به محض یافتن یک راه نفوذ سریعا با یک بروزرسانی ساده این موارد را مرتفع می‌کنند.
  • احتمال بیشتر مواجه شدن با طراحان سایت مبتدی و تحویل گرفتن یک سایت با کیفیت پایین خصوصا در ایران که مسئلهکپی رایت نیز در این سیستم‌ها اصلا رعایت نمیشه بسیار بالاست.
  • سرعت کمتر سیستم به دلیل استفاده نامناسب و غیر اصولی از افزونه‌ها که باید نهایت دقت در این مسائل فنی را برای انتخاب افزونه مناسب داشته باشید.


2. فروشگاه سازهای اشتراکی

این نوع فروشگاه سازها به صورت رایگان عرضه میشن و کافییه به سایتشون رفته و ثبت نام کنید. سپس بر اساس پلان‌های مختلفی که به صورت رایگان و پولی عرضه میکنن و هر کدوم از این پلان‌ها هم امکانات خاصی رو در اختیار شما قرار میده یکیشونو انتخاب کنید. سپس از بین قالب‌ها و امکاناتی که برای هر پلن در اختیار شما قرار داده میشه فروشگاه رو شخصی سازی کرده و راه‌اندازی کنید.


مزایای سیستم های فروشگاه اشتراکی

  • هزینه کم یا رایگان بودن
  • دسترسی به پشتیبانی سیستم
  • عدم نیاز به هاست اختصاصی
  • دسترسی به قالب‌های متنواع و فارسی



معایب سیستم‌های فروشگاه اشتراکی

  • عدم دسترسی کامل به فروشگاه
  • غیر قابل توسعه بودن توسط خود شما
  • محدودیت در توسعه و افزایش امکانات
  • تامین امنیت از سوی ارائه دهنده خدمات که افراد محدودی در توسعه آن نقش دارند و به همین دلیل اگر راه نفوذی در این سیستم ها ایجاد بشه تا به‌روزرسانی و رفع مشکل ممکنه مدتی طول بکشه.
  • عدم دسترسی به سئو مناسب برای بهینه سازی سایت


فروشگاه ساز اشتراکی یا استفاده از CMS آماده؟

شاید پاسخ دادن به این سؤال کمی سلیقه‌ای و به تجربه افراد ارتباط داشته باشه، اما آشنایی با خدمات مختلف هر کدوم از این دو گروه میتونه مسیر انتخاب بین یکی از این دو گزینه را روشن بکنه. برای افرادی که حرفه‌ای هستند و تجربه بالا و طولانی مدت در استفاده از این سیستم‌ها دارند و ترجیح می‌دهند که کلیه فعالیتهای پشتیبانی، به روز رسانی قالب، رفع مشکلات سئو و حفظ امنیت وب سایت رو خودشون انجام بدن، فروشگاه سازهای رایگان و استفاده از سیستم‌های CMS آماده بهترین انتخاب خواهد بود.


اما کسانی که در زمینه ایجاد سایت‌ و فروشگاه‌ اینترنتی تجربه چندانی ندارند و به اصطلاح افراد مبتدی و آماتور در این زمینه هستند، بدون شک استفاده از فروشگاه ساز اشتراکی انتخاب بهتری خواهد بود. البته حرفه‌ای‌ها هم میتونن از فروشگاه ساز اشتراکی استفاده کنند و حجم وسیعی از کار خودشونو به گروه پشتیبان واگذار کرده و تمرکز خودشونو شونو بیشتر روی بازاریابی و جذب مشتری معطوف کنند.

اما مسئله انتخاب فروشگاه ساز با استفاده از CMS ها و فروشگاه‌های اشتراکی فقط به حرفه‌ای یا مبتدی بودن ختم نمیشه و مسائل دیگه هم در این موضوع دخیل هستند که شامل موارد زیر هستند.

  • صرفه اقتصادی
  • فراوانی و تعداد محصولات
  • نیازمند امکانات خاص
  • نیاز به پشتیبانی فنی

برای روشن‌تر شدن موضوع میتونید از مقاله معرفی بهترین فروشگاه ساز حرفه ای استفاده کرده و بر اساس مقایسه‌ای که بین هر دو گروه از این سیستم‌ها شده، یکیشونو انتخاب کنید. بعد از اینکه سیستم فروشگاهی مناسب خودتونو یافته و انتخاب کردید کافیه کارهای لازم برای نصب و راه‌اندازی رو طی کنید. در فروشگاه‌های اشتراکی این مرحله فقط مربوط به ثبت نام در سایت مورد نظر و طی مراحل برای افزودن محصول و تنظیمات فروشگاه خواهد بود. در CMS های رایگان این موارد شامل خرید هاست، خرید دامنه، نصب و راه‌اندازی سیستم فروشگاهی مورد نظر و انجام مراحل برای افزودن محصول و تنظیمات فروشگاه خواهد بود. جزییاتی از این مراحل نیز در مقاله فروشگاه ساز رایگان و ساخت سایت فروشگاهی توضیح داده شده که می‌تونید ازش استفاده کنید.


منبع : میزبان فا


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان حمیدی

URL INSPECTOR ابزار جدید گوگل در وبمستر

URL Inspector ابزار جدید گوگل در وب مستر می باشد. که با استفاده از ابزار URL Inspector می توانید از خدمات جدید گوگل استفاده کنید تا بتوانید سایت خودتون رو آنالیز کنین.


 

URL Inspectorابزار جدید گوگل در وب مستر تولز چیست؟


گوگل به طور پیوسته در حال آپدیت شدن و وضع قوانین و تکینک های جدید است تا سایت های برتر شناسایی شوند و همچنین سایت دار ها و با مالکان سایت بتوانند سایت خود را آنالیز کرده تا ایرادات را برطرف کرده و یک سایت بهینه و حرفه ای داشته باشند.


بیشتر مدیران سایت و مالکان سایت این دغدغه را داشتند که گوگل و خزنده های گوگل چگونه صفحات سایتشان را ایندکس می کنند، به این دلیل URL Inspector ابزار جدید گوگل در نسخه جدید وبمستر تولز معرفی و قابل استفاده قرار گرفت که مدیران سایت با استفاده از این ابزار می توانند بفهمند که آیا صفحه ای از سایتشان توسط گوگل ایندکس شده است یا نه و اگر صفحه مورد نظرشون توسط گوگل ایندکس نشده علتش چیست.

 

طریقه کار کردن با URL Inspector ابزار جدید گوگل در وبمستر تولز

برای استفاده از URL Inspector ابتدا باید وارد سرچ کنسول سایت خود ( نسخه جدید وبمستر تولز ) شوید.

برای وارد شدن به سرچ کنسول و یا نسخه جدید وبمستر، ابتدا وارد وبمستر نسخه قدیمی شوید و از گوشه بالا سمت چپ گزینه Try the new Search Console را کلیک کنید تا وارد سرچ کنسول شوید.

پس از ورود گزینه URL Inspector را کلیک کنید و در بخش جستجو url و یا آدرس ایترنتی صفحه مورد نظر از سایت خود را وارد کنید و تحمل کنید تا جستجو کامل شود.


چنانچه صفحه مورد نظر شما توسط گوگل ایندکس شده باشد تویر زیر نمایش داده می شود، که این تصویر بیانگر آن است که صفحه شما ایندکس شده و بدون مشکل است.



 

ولی اگر تصویر زیر به شما نمایش داده شد بدین معنی است که صفحه شما ایندکس نشده، ایرادات موجو در صفحه شما در این پیغام درج شده که شما می توانید طبق همین پیغام ایراد های موجود در صفحه خود را حل کنید و مجدد درخواست ایندکس و یا همان Fetch as Google کنید.



 

برای اینکه متوجه بشید دیگر چه صفحاتی از سایت شما این مشکل را دارد و توسط گوگل ایندکس نشده روی گزینه Issue Report کلیلک کنید تا همه صفحاتی که همین مشکل ها را دارند نمایش داده شوند و شما تمامی ایرادات را برطرف کنید و مجدد تقاضای ایندکس کنید.


URL Inspector ابزار جدید گوگل در وبمستر تولز کمک زیادی به مدیران سایت می کند تا بتوانند صفحات سایت خود را آنالیز کنند و مطمئن شوند که صفحات سایتشان ایندکس شده و اگر ایرادی دارد متوجه شوند و ایرادات را برطرف نمایند.


برای مطالعه مقالات بیشتر کلیک کنید.


منبع : نوپرداز


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان حمیدی

طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران

هدف از طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران ورود به تجارت اینترنتی در تهران است، تا بتوان با جذب مشتری بیشتر از طریق داشتن فروشگاه اینترنتی، در تهران در آمد و سود بالاتری داشت.


امروزه طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران برای جذب مشتری های آنلاین و اینترنتی جزو اولویت های تجارت اینترنتی می باشد. تهران به علت پایتخت بودن و مرکز بودن بیشتر کسب و کارها، نسبت به کسب و کار سایر شهرها ارجهیت دارد.

در این عصر تمامی خریداران و کسانی که قصد برطرف کردن و خرید نیاز خود را دارند ابتدا با سرچی در موتورهای جستجو به صورت آنلاین در فروشگاه های اینترنتی و سایت های مختلف به دنبال کالای مورد نظر خود هستند و این پیشرفت تکنولوژی و تجارت اینترنتی باعث شده تمامی فروشندگان به دنبال طراحی فروشگاه اینترنتی برای فروش محصول خود باشند.

 

مزایای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران

  • صرفه جویی در زمان به علت نبود ترافیک در تهران
  • با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران هم یک فروشگاه اینترنتی دارید و هم یک وب سایت حرفه ای
  • جذب مشتریان اینترنتی
  • با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران دیگر نیازی به هزینه های گزاف برای تعبیه مکان قابل دسترس در کل تهران نیست.
  • فروش به صورت سراسری در تهران و کل کشور
  • برندسازی
  • استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی به عنوان یک بنر تبلیغاتی
  • صرفه جویی در هزینه های اولیه راه اندازی فروشگاه




   

امکانات در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران

  • وجود پشتیبانی رایگان
  • امکان اتصال به شبکه های اجتماعی
  • امنیت و بروزرسانی فروشگاه اینترنتی
  • داشتن پنل پیشرفته و جذب کردن فروشندگان
  • داشتن صفحات ایستا
  • امکان درج محصولات متفاوت و نامحدود
  • درج خصوصیات مختلف محصولات
  • امکانات کامل ویرایشگر متن
  • داشتن قالب اختصاصی
  • ایجاد روش های حمل و نقل
  • امکان حذف و ایجاد ماژول ها
  • نمایش بازدید کنندگان آنلاین
  • بهینه سازی و سئو ( بهینه سازی به منظور موتورهای جستجو )
  • امکان تغییر قالب
  • امکان مدیریت تبلیغات
  • امکان سیستم پرداخت آنلاین برای کلیه کارتهای شتاب
  • امکان روش های پرداخت مختلف
  • امکان چند زبانه بودن در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
  • امکان نمایش محصولات پر فروش و محصولات جدید
  • امکان ارسال نظر و پرسش و پاسخ در طراحی فروشگاه اینترنتی
  • گوگل مپ و یا نقشه سایت در طراحی فروشگاه اینترنتی
  • فرم تماس با ما
  • امکان جستجوی محصول
  • عضویت کاربران سایت فروش اینترنتی
  • امکان درج عکس و گالری تصاویر برای محصولات در طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران
  • قابلیت فیلتر کردن مشخصات محصولات در طراحی فروشگاه اینترنتی
  • قابلیت صدور فاکتور برای خریداران
  • امکان مدیریت کامل سفارشات
  • واکنش گرا بودن سایت فروشگاه اینترنتی

 



 

در تهران داشتن یک سایت فروشگاه اینترنتی بسیار به صرفه می باشد و باعث می شود با جذب مشتری بیشتر به فروش بیشتر و درآمد بالاتر رسید. پس اگر هنوز تصمیمی برای ورود به دنیای رقابت اینترنتی نگرفته اید با کمی مطالعه و مشورت با شرکت های طراحی فروشگاه اینترنتی وارد تجارت اینترنتی شوید و کسب و کار خود را رونق دهید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان حمیدی

کاربرد محتوای سایت در طراحی سایت

کاربرد محتوای سایت در طراحی سایت

زمان زیادی طول کشید تا طراحان سایت به این موضوع پی ببرند که محتوا ی درون سایت مهمترین و تاثیر گذارترین مسئله در طراحی سایت است. برای آنکه محتوای سایت برای کاربر جذابیت داشته باشد باید پارامترهای متعددی را مد نظر قرار داد تا متن حاکثر کارایی خود را داشته باشد و هم برای کاربران گیرا و قابل استفاده باشد و  کاربر در فهم موضوع دچار سردرگمی نشود ومتن کاملا واضح باشد.

در واقع یک سایت هرچند طراحی مناسب و جذابی داشته باشد اما محتوای سایت برای کاربران کارایی نداشته باشد سایت عملا ناکارآمد خواهد بود همچنین عکس مطلب یعنی محتوای جذاب و گیرا بدون طراحی مناسب نیز همین موضوع را در پی دارد. بنابراین  طراحی سایت با محتوای آن مکمل و پشتوانه  یکدیگر هستند و در هنگام طراحی سایت باید هردو را در الویت قرار داد.

-محتوای سایت در طراحی سایت باید ساده و قابل فهم باشد

در طراحی سایت این نکته رو مد نظر قرار بدهید که متن آن باید روشن و قابل فهم و به دور از هرگونه ابهامات باشد.اگر محتوای سایت برای کاربر مبهم باشد ممکن است کاربر دچار سردرگمی شود و کاربر را به سوی اشتباهات سوق دهد.

برای اینکه اطمینان حاصل کنید مطالب شما برای تمامی کاربران روشن و مفهوم است از فردی که باسایت و محصولات سایت شما آشنایی ندارد بخواهید مطالب سایت شما را بخواند و نظر خود را بگوید.

-مطالب را به صورت خلاصه بیان کنید.

 با پاراگراف های اضافی و مطالب زیاد کاربران خود را خسته و دلزده نکنید.در واقع همیشه سعی کنید خیلی زود به اصل موضوع بپرازید با این کار کاربران سایت شما می توانند به بقیه کارهای خود در سایت شما رسیدگی کنند و مطالب مهم سایت شما را زودتر بخوانند .

-از تیترها و عنوان های جذاب در طراحی سایت استفاده کنید.

برای جذب کاربر از تیترهای وسوسه انگیز و تیترهایی که نوعی شوخ طبعی در آن وجود دارد استفاده کنید بااین روش ذهن مخاطب را می توانید درگیر کنید و توجه او به موضوع را جلب کنید.

-استفاده از لیست در طراحی سایت

استفاده از لیست در محتوای سایت باعث می شود خواندن  مطالب سایت برای کاربران با سهولت انجام شود. لیست ها معمولا به صورت عدد یا نقطه و یا همراه با آیکون در کنار لیست نمایش داده می شوند.

-از لینک ها در سایت خود استفاده کنید.

استفاده از لینک گاهی اوقات به کاربر کمک می کند تا بتواند موضوع را بهتر درک کند . همچنین استفاده از لینک ها می تواند کاربر را به  صفحات دیگر هدایت کند و ازین طریق کاربر می تواند به مطالب سایت شما تسلط یابد و به هدف شما پی ببرد.

مقالات بیشتر

 منبع : http://www.cms-iran.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان حمیدی

طراحی سایت بانک در تهران

در طراحی سایت بانک در تهران می بایست کلیه امکانات و نیازهای مشتریان بانکی مدنظر قرار بگیرد، تا یک سایت بانک در تهران بتواند اطلاعات مورد نیاز صاحبان حساب را به صورت آنلاین پاسخگو باشد.


شرکت طراحی سایت بانکی نوپرداز با طراحی حرفه ای سایت بانک در تهران و دیگر شهر ها می تواند سیستم بانکداری را آنلاین کرده و باعث سهولت بسیاری از فعالیت های بانکی و بانکداری شود.


 

لزوم طراحی سیات بانک ها و موسسات مالی در تهران


امنیت در طراحی سایت بانکی بسیار مهم است و این موضوع جزو اولویت موارد لازم برای طراحی سایت بانک در تهران می باشد چرا که سایت های بانکی می بایست کاملا ایمن باشند و بین سیستم ها هماهنگی داشته باشند.

در طراحی سایت بانک در تهران ترافیک سایت، هماهنگی، امنیت و ... بسیار مهم است و این که این کار به یک تیم حرفه ای طراحی سایت سپرده شود نیز جزو اولین و مهم ترین مراحل طراحی سایت بانکی می باشد.

در تهران نیز به دلیل جمعیت بالا و فعالیت های بالای اداری آنلاین کردن سیستم بانکداری با طراحی سایت بانکی در هزینه و زمان مشتریان صرفه جویی قابل توجهی می کند چرا که نیاز نیست برای انجام هر کار بانکی مراجعه حضوری داشت، این گونه است که لزوم طراحی سایت بانک در تهران و همچنین شهرهای دیگر حس می شود.

 

نکات طراحی سایت بانک در تهران

  • محرمانه بودن گردش حساب و اطلاعات شخصی مشتریان
  • انتخاب سرور مناسب برای سایت بانکی
  • در دسترس بودن اطلاعات و امکانات سایت بانک برای مشتریان و کاربران سایت
  • ریسپانسیو و واکنش گرا بودن در طراحی سایت بانک
  • سرعت بالای سایت
  • گرافیک متناسب
  • و ...


 

امکانات طراحی سایت بانک در تهران

  • داشتن امکان مدیریت دسته بندی در طراحی سایت بانک در تهران
  • داشتن اسلایدشو متحرک در صفحه اصلی سایت
  • قابلیت ارسال نظر در طراحی سایت بانک در تهران
  • فرم تماس با ما
  • امکان درج محتوا به صورت مقاله و خبر در سایت
  • ارائه پیوند های سایت
  • داشتن گالری تصاویر به همراه مدیریت گالری
  • عضویت در سایت و داشتن پنل کاربری برای عضو های سایت بانک
  • فروش آنلاین خدمات از طریق طراحی سایت بانک در تهران
  • تعبیه بخشی برای نرخ ها و ارز ها در طراحی سایت بانک در تهران
  • طراحی سیستم های مختلفی مثل وب سایت باشگاه مشتریان و... در طراحی سایت بانک ها در تهران

مقالات بیشتر

 

منبع : نوپرداز nopardazco.net

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان حمیدی

سئو و بهینه سازی سایت وردپرس

سئو و بهینه سازی سایت وردپرس این روزه بازار داغی دارد چرا که بیشتر طراحان سایت از سیستم های مدیریت محتوا برای طراحی سایت استفاده می کنند. این روزها از سیستم مدیریت محتوای وردپرس بسیار استفاده می شود و سایت های وردپرسی بسیار زیاد شدند و وردپرس یکی از کارآمدترین و پرطرفدارترین سیستم مدیریت محتوا است.
مزیت طراحی سایت وردپرسی این است که وردپرس مدام در حال آپدیت شدن و بروز شدن است و مرتب توسعه می یابد و با موتورهای جستجو سازگاری دارد که بدین صورت سئو سایت های وردپرسی را راحت تر کرده.

بدین ترتیب وب سایت های وردپرسی راحت تر می توانند با سئو و بهینه سازی رتبه خوبی در جستجوها داشته باشند.

 

سئو و بهینه سازی سایت وردپرسی چگونه انجام می شود

سئو و بهینه سازی سایت وردپرسی نیاز به مطالعه و دانش دارد چرا که حتما باید با پلاگین های سئو در وردپرس آشنا باشید و از پلاگین های سئو در وردپرس به درستی و با اصول استفاده کنید، چرا که استفاده نادرست از پلاگین ها میتواند به سئو سایت وردپرس آسیب بزند.



تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت وردپرس

  • داشتن هاست قوی و با کیفیت
  • درج محتوا و وبلاگ سازی در سایت وردپرس
  • بهینه سازی ساختار پیشفرض permalinks
  • طولانی نبودن آدرس پست ها و یا همان url پست ها و مطلب ها
  • ایجاد نقشه سایت و google map
  • افزایش سرعت سایت وردپرس با استفاده از caching
  • بهبود کار سایت وردپرس با استفاده از CDN
  • بهینه سازی عکس ها و تصاویر سایت وردپرس
  • عنوان سازی و بهینه سازی عنوان پست ها و صفحات
  • بهینه سازی قالب وردپرس
  • طراحی ریسپانسیو و یا واکنش گرا  سایت وردپرسی
  • اصلاح لینک های خراب سایت وردپرس
  • استفاده از آیکن های شبکه های اجتماعی در صفحات اصلی سایت

 

لزوم سئو و بهینه سازی سایت وردپرس


بعد از طراحی سایت وردپرس و هر قالب طراحی که برای سایت خود انتخاب می کنید تنها داشتن یک سایت مهم نیست، چرا که هرروزه گوگل و موتورهای جستجو موارد و قوانینی را برای مقایسه سایت ها در نظر می گیرد تا نتایج واقعی و بهتر را در نتایج سرچ به نمایش بگذارند.
اینجاست که اهمیت سئو و بهینه سازی سایت وردپرس و یا سایت با هر سیستم مدیریت محتوایی حس می شود. با استفاده از جدیدترین تکنیک های سئو می توان سایت وردپرسی را بهینه سازی کرد تا در نتایج جستجوی موتورهای جستجو نظیر گوگل جزو اولین نتایج آید.


برای سئو و بهینه سازی سایت وردپرسی خود کافی است سایت وردپرسی خود را به شرکت طراحی سایت شرکتی نوپرداز بسپارید تا با استفاده از جدیدترین تکنیک های سئو مشتری های آنلاین را جذب شما کند.

منبع : نوپرداز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان حمیدی

تولید محتوای سایت شامل چه مواردی است؟

تولید محتوا شامل تولید محتوای مختلف وب سایت و مقالات وبلاگی با هدف ارتقای رتبه سایت و افزایش بازدید گوگل است. این محتوا باید یکتا باشد و ضمن ارائه اطلاعات ارزشمند و اعتماد سازی، مشتری را به مقاصد مد نظر در استراتژی های بازاریابی شرکت هدایت کند. سفارش تولید محتوا باید به افراد و شرکت های توانمند در این زمینه سپرده شود تا کلیه اصول نگارش محتوا، ارائه محتوای منحصر به فرد و منطبق با اصول سئو نویسی رعایت شود. 


برای طراحی وب سایت شرکتی نیاز به رعایت نکاتی دارید که بتوانید سایت طراحی شده خود را پشتیبانی کنید.


برخی از مهم‌ترین انواع تولید محتوای سایت عبارت است از :
•    پست وبلاگ
•    معرفی محصول
•    مقاله
•    رپورتاژ آگهی
•    محتوای وب سایت 
•    پست شبکه ها اجتماعی


محتوای خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

محتوای خوب دارای مشخصات زیر است:

جذابیت محتوا

محتوای خوب باید برای مخاطب جذاب باشد و از مطالعه آن لذت ببرد. جذابیت تنها به معنی زیبایی ساختاری نیست و یک محتوای جذاب باید اطلاعات مفیدی را در اختیار مخاطب قرار دهد.

ساختار مناسب

یک محتوای خوب ساختار بندی مناسب و قابل درکی دارد،  مخاطب هنگام خواندن محتوا باید سادگی نوشتار را ببیند و در جریان چارچوب بندی و زوایای مختلف مطلب قرار بگیرد.

تعامل با مخاطب

محتوای خوب باید با مخاطب ارتباط برقرار کرده و وی را به تعامل و مشارکت در بحث تشویق کند. به این ترتیب که مخاطب به مطالعه متن تشویق می‌شود و ضمن مطالعه کل محتوا در بحث مشارکت کرده و نظریات و تجربیات خود در مورد موضوع محتوا را با نویسنده و سایر خوانندگان به اشتراک می‌گذارد.

نویسنده متخصص

یک محتوای خوب توسط یک کارشناس محتوا تولید می‌شود و تبحر نویسنده به سادگی و جذابیت هر چه بیشتر محتوا کمک می‌کند. هر چه شرکت تولید محتوا شناخته شده تر باشد محتوای تولید شده توسط او از اعتبار و جایگاه بهتری برخوردار خواهد بود.


تکنیک های تولید محتوای مناسب کدام است؟

شرکت تولید محتوا از تمامی تکنیک های تولید محتوا آگاه است و بر مبنای نیازهای هر کسب و کار و مخاطبانش به تولید و ارائه محتوا می‌پردازد. برخی از تکنیک های تولید محتوا عبارت اند از:


•    بکارگیری ابزارهای تولید محتوا 
•    طرح و ایده نو برای تولید محتوا 
•    اولویت دادن به نیازهای کاربران
•    تدوین جدول محتوایی و در اختیار داشتن زمان بندی مشخص تولید محتوا
•    حجم مناسب محتوای تولیدی
•    استفاده به اندازه کلمات کلیدی
•    دقت در انتخاب عنوان مناسب و جذاب
•    انتخاب موضوعات مناسب و ترند
•    استفاده مناسب از نکات نگارشی 
•    بررسی رقبا 
•    نیازسنجی و تشخیص سوالات کاربران سایت


 

چه نکاتی را باید هنگام سفارش محتوا در نظر داشته باشیم؟


هنگام سفارش تولید محتوا نکات زیر را مد نظر داشته باشید:


•    پیش از سفارش محتوا استراتژی های تولید محتوای خود را مشخص کنید
•    پرسونای مخاطب خود را مشخص کنید و به شناخت مناسبی از مخاطب دست یابید
•    زمانبندی مشخصی برای سفارش و دریافت محتوا مشخص کنید
•    مزیت های رقابتی برند خود را مشخص کنید
•    بستر وب سایت خود را برای انتشار محتواهای تولیدی آماده کنید
•    بازخورد مخاطب را به صورت منظم بررسی کنید تا بتوانید کیفیت محتوا ها را بسنجید
•    محتوای تولید شده تنها برای وب سایت شما تهیه و تولید شود و در جای دیگری مورد استفاده قرار نگیرد.


برای اطلاعات بیشتر به منظور حرفه ای کردن سایت شرکتی خود به سایت نوپرداز مراجعه کنید.


منبع : وب 24

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
احسان حمیدی